טיפים לעיצוב העסק לקראת החגים
למי שאוהב חגים ולמי שלא, שנה חדשה זאת הזדמנות נפלאה להתחלות חדשות, לאנרגיות טובות, לריענון ולצמיחה ומה יותר כיף מלרענן את הסביבה המקיפה אתכם ובכך להרגיש חדשים.
בכל הנוגע לעיצוב פנים הבית או עיצוב העסק, אין צורך להמציא את הגלגל או להיכנס לשיפות מסיבי לפני החג, בעזרת כמה טיפים חכמים תוכלו גם אתם להשתדרג לקראת החג ולעצב בקלות ובמהירות בלי להיכנס להשקעה גדולה.
מיתוג
רוב העסקים מכירים בחשיבות של לוגו טוב ומיתוג בכלל, ואפילו המותגים הגדולים והמוכרים ביותר בשוק מבינים שיש ערך מוסף לחידוש ורענון בתקופת החגים. קוקה קולה יוצאת עם תוויות פרחוניות לקראת ראש השנה ופסח, עלית מציעה אריזות חגיגיות לאותם מוצרים שמשווקים לאורך כל השנה וגם העסק שלכם יכול להתרענן לכבוד החגים. צרו אייקון עונתי המתאים לחג, תפריטי חג, שילוט המברך את הלקוחות בשנה טובה ותנו להם את התחושה שאתם חושבים על הכל, מתכוננים לכל תקופה בשנה ומשקיעים גם בהם וגם בעסק שלכם תמיד.
אקססוריז
העסק שלכם הוא קפסולה שמטרתה לנתק את הלקוח מטרדות היום יום וממה שקורה מחוץ לדלת. אווירת חג, בין אם אתם אנשים של חגים ובין אם לאו, משפיעה על הלקוח שלכם ובדרך כלל לטובה. אקססוריז וקישוטים מתאימים מכניסים אתכם ואת לקוחותיכם לאווירת החג בקלות ובעדינות. קישוטי סוכה, תפוח בדבש או נרות דולקים לקראת חנוכה, כולם תורמים לתחושת החג המתקרב ויתרמו לאוירה משפחתית בעסק – זאת בודאי אחת המטרות שלכם.
הכי חשוב, לא ליפול לקישוטים בנאליים אלא ליצור מהמוצרים המאפיינים אתכם את הקישוטים הייחודיים לעסק שלכם. ניתן לעשות זאת בעזרת קיפולי אריזות, יצירת קיר גדול של שקיות נייר ממותגות עם אלמנט מרכזי שווה לב, מפיות בסידור ייחודי או יצירת גוף תאורה מרכזי משקיות עטיפה ממותגות. הרשו לעצמכם להיות יצירתיים.
פרחים
זר פרחים טרי ורענן ישדר רעננות לכל מי שנכנס לעסק שלכם, החשיבה על הפרטים הקטנים והלכאורה לא חשובים נקלטת אצל הלקוח, גם אם נדמה לו שהוא לא מודע. פרטים קטנים בעיצוב החלל מבהירים ללקוח שהעסק הזה חושב על הפרטים הקטנים גם במוצרים שלו. וכמובן, אין כמו פרחים כדי לשדר חגיגיות ותקווה לפריחה בשנה החדשה.
מיקום חדש
תזיזו את הגבינה שלכם, שינוי מיקום של פריטים בחלל משנה את התנועה בו, ומשווה לו מראה חדש ורענן.
פינת ישיבה שזזה מפינה אחת בחלל לפינה אחרת או אפילו למרכז החלל תגרום לשינוי היעוד שלה ותביא לשימושים אחרים בה. עציצים שהוצבו באזור אחד והועברו לאחר יראו כחדשים ויתנו גם ללקוח את התחושה שמשהו התחדש בחלל עבורם ועבור החגים.
מוצרים חדשים
מוצרים חדשים שפונים לקהל חדש או מציעים השלמות למוצרים קיימים יעירו את קהל הלקוחות הקיימים ויקראו ללקוחות חדשים שלא נחשפו עדין לפועלכם. חידוש, שינוי והתפתחות כחלק מסמלי השנה החדשה יאפשר עלייה במכירות וחשיפה לקהל יעד נאמן.
שינוי לא מחייב שיפוץ מהשורש והשבתה של החיים הפרטיים או הזרימה היומיומית בעסק. בעזרת שינויים קטנים מהירים וזולים שתכניסו לחלל הקיים אפשר ליצור אנרגיות חדשות של צמיחה ורעננות שתמיד נדרשת, בכל בית ובכל עסק. הלקוחות שלכם מחפשים שתפתיעו אותם, והאמת היא שגם בני הזוג והמשפחה. שתהיה שנה של התחדשות ויצירה